GRATIS LIEFERUNG - OHNE MINDESTBESTELLWERT - SICHER BEZAHLEN - GROSSE AUSWAHL - KLEINE PREISE

Dir gefällt dieses Produkt? Sag's weiter!

Beschreibung

This volume presents the most current theoretical advances in the fields of social marketing and public health communications. The volume is divided in two parts. Part 1 contains chapters pertaining to research and theory reflecting improvements and contributions to theories that help improving quality of life. It includes literature reviews, conceptual research and empirical studies on social marketing communications, models to understand individual’s risky behaviors, and how to improve social interventions. The second part emphasizes applied research, consisting of best practices, applied experiments, and case studies on social marketing innovative practices with implications for quality of life.  

Mitwirkende

Herausgeber Walter Wymer

Produktdetails

DUIN B1U2D656P8U

GTIN 9783319366234

Erscheinungsdatum 23.08.2016

Sprache Englisch

Seitenanzahl 389

Produkttyp Taschenbuch

Größe 235 x 155 x 155  mm

Produktgewicht 6029 g

Innovations in Social Marketing and Public Health Communication

Improving the Quality of Life for Individuals and Communities

Walter Wymer

CHF 129.55

Verkäufer: Dodax

Lieferdatum: Donnerstag, 4. Juni

Zustand: Neu

inklusive MwSt. - GRATIS LIEFERUNG
1
Zum Warenkorb hinzufügen Zum Warenkorb hinzufügen
CHF 129.55
inklusive MwSt. - GRATIS LIEFERUNG