GRATIS LIEFERUNG - OHNE MINDESTBESTELLWERT - SICHER BEZAHLEN - GROSSE AUSWAHL - KLEINE PREISE Brauchst Du Hilfe?

Human Cognition and Usability of Tourism Portals - seeing the web through different eyes

von Omran, Mohamed
Zustand: Neu
CHF 51.75
inklusive MwSt. - GRATIS LIEFERUNG
Omran, Mohamed Human Cognition and Usability of Tourism Portals - seeing the web through different eyes
Omran, Mohamed - Human Cognition and Usability of Tourism Portals - seeing the web through different eyes

Dir gefällt dieses Produkt? Sag's weiter!

CHF 51.75 inkl. USt.
Nur noch 1 Stück verfügbar Nur noch 1 Stück verfügbar
Lieferung: zwischen 2021-05-19 und 2021-05-21
Verkauf & Versand: Dodax

Beschreibung

This paper deals mainly with human cognition and usability aspects of e-commerce websites, specifically regarding tourism portals. In the last years tourism has risen to be one of the most advanced economic sectors for e-commerce and is represented in almost every regions and culture. The different tourism portals win more importance by each day and are visited by the most different users, each expecting it to fulfill his needs. For this reason we are using this branch as a main reference to analyze usability and cognition aspects.

Mitwirkende

Autor:
Omran, Mohamed

Weitere Informationen

Biografie:
Born in Germany and raised up in Cairo, Egypt. Moved to Vienna, Austria to study IT at the Technical University. Graduated with a BSc (Bachelor) in Multimedia and a MSc (Master) in Software Engineering.
Sprache:
Englisch
Seitenanzahl:
108
Medientyp:
Taschenbuch
Verlag:
VDM Verlag Dr. Müller

Stammdaten

Produkttyp:
Taschenbuch
Verpackungsabmessungen:
0.22 x 0.15 x 0.006 m; 0.209 kg
GTIN:
09783639315943
DUIN:
D3DH0NB4RTF
CHF 51.75
Wir nutzen Cookies auf unserer Website, um deinen Besuch effizienter zu gestalten und dir mehr Benutzerfreundlichkeit bieten zu können. Klicke daher bitte auf "Cookies akzeptieren"! Nähere Informationen findest du in unserer Datenschutzerklärung.