GRATIS LIEFERUNG - OHNE MINDESTBESTELLWERT - SICHER BEZAHLEN - GROSSE AUSWAHL - KLEINE PREISE Brauchst Du Hilfe?

The Decline of the Daily Newspaper

How an American Institution Lost the Online Revolution
von Keith L. Herndon - Verkauft von Dodax
Zustand: Neu
UVP: CHF 41.90
CHF 35.80
Ersparnis: CHF 6.10 (15%)
inklusive MwSt. - GRATIS LIEFERUNG
Keith L. Herndon The Decline of the Daily Newspaper
Keith L. Herndon - The Decline of the Daily Newspaper

Dir gefällt dieses Produkt? Sag's weiter!

CHF 35.80 inkl. USt.
Nur noch 1 Stück verfügbar Nur noch 1 Stück verfügbar
Lieferung: zwischen 2020-12-07 und 2020-12-09
Verkauf & Versand: Dodax

Beschreibung

This book describes the failure of the once powerful U.S. newspaper industry to adapt in the online era. From a historical perspective the book examines the issues and forces that shaped the industry, during the formative years of the online era through to today's wireless-based marketplace, taking into account how consumers embraced interactivity and the ensuing emergence of user-generated content. Numerous examples critically detail how newspaper companies viewed online media forms, how they deployed them, and for what purpose. The Decline of the Daily Newspaper provides insight into how the decisions made in the early years of the online era have influenced the industry's current economic condition.

Mitwirkende

Autor Keith L. Herndon

Produktdetails

DUIN 1CPC4TC68HG

GTIN 9781433119743

Erscheinungsdatum 02.07.2012

Sprache Englisch

Seitenanzahl 306

Produkttyp Taschenbuch

Größe 225 x 150 x 150  mm

Produktgewicht 450 g

CHF 35.80
Wir nutzen Cookies auf unserer Website, um deinen Besuch effizienter zu gestalten und dir mehr Benutzerfreundlichkeit bieten zu können. Klicke daher bitte auf "Cookies akzeptieren"! Nähere Informationen findest du in unserer Datenschutzerklärung.