GRATIS LIEFERUNG - OHNE MINDESTBESTELLWERT - SICHER BEZAHLEN - GROSSE AUSWAHL - KLEINE PREISE Brauchst Du Hilfe?

Blogs: effective social media marketing tools?

An examination of how blogs are effective tools in influencing readers purchasing behaviour
von Lisa Downey - Verkauft von Dodax
Zustand: Neu
CHF 29.05
inklusive MwSt. - GRATIS LIEFERUNG
Lisa Downey Blogs: effective social media marketing tools?
Lisa Downey - Blogs: effective social media marketing tools?

Dir gefällt dieses Produkt? Sag's weiter!

CHF 29.05 inkl. USt.
Nur noch 1 Stück verfügbar Nur noch 1 Stück verfügbar
Lieferung: zwischen 2020-12-08 und 2020-12-10
Verkauf & Versand: Dodax

Beschreibung

This piece of research examined the effectiveness of blogs as social media marketing tools, while investigating the power of a bloggers influence on the buying habits of its readers. Probing into the relationship between all stakeholders of a blog; (the reader, blogger, and brands), it was found that bloggers are hugely influential on their readers buying habits, as blogger trust and credibility led readers to purchase goods. Blogs as social media marketing tools were found to have a valuable effect on all stakeholders; the reader gained truthful information on goods and services, the brand received marketing via the blog, resulting in increased sales and the blogger increased their readership and gained financially.

Mitwirkende

Autor Lisa Downey

Produktdetails

DUIN 18G4R7A1T4M

GTIN 9783330330382

Sprache Englisch

Seitenanzahl 104

Produkttyp Taschenbuch

Größe 220 x 150  mm

CHF 29.05
Wir nutzen Cookies auf unserer Website, um deinen Besuch effizienter zu gestalten und dir mehr Benutzerfreundlichkeit bieten zu können. Klicke daher bitte auf "Cookies akzeptieren"! Nähere Informationen findest du in unserer Datenschutzerklärung.